Termeni și condiții de utilizare

Prin navigare, plasarea unei comenzii, crearea unui cont pe acest site declarați că acceptați să respectați Termenii și Condițiile prezentului Contract.

Magazinul online www.mindspot.ro este administrat de SC MINDSPOT GAMES SRL având sediul social în Sibiu, Str. Faianței, nr. 13, J32/302/2017, RO37184220.


SC MINDSPOT GAMES SRL își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment site-ul
www.mindspot.ro și prezentul Contract, modificările intrând în vigoare odată cu înscrierea lor pe site. SC MINDSPOT GAMES SRL beneficiază de acest drept fără notificări sau înștiințări prealabile. Verificarea periodică a modificărilor și schimbărilor intervenite în prezentul Contract, precum și corectitudinea datelor de contact furnizate de dumneavoastră sunt în întregime responsabilitatea dumneavoastră.

În cazul în care nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Contractului sau a oricărei prevederi din acesta, vă rugăm să încetați accesarea site-ului sau utilizarea în orice mod a serviciilor oferite prin intermediul lui. Folosirea în continuare a serviciilor oferite prin intermediul site-ului www.mindspot.ro reprezintă acceptarea Contratului.

1. DEFINIȚII

Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înțelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului SITE

VÂNZĂTOR: SC  MINDSPOT GAMES SRL avand sediul social in Sibiu, Str. Faiantei, nr. 13, J32/302/2017, RO37184220

SITE: www.mindspot.ro

CLIENT: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termeni și Condiții ale prezentului SITE, ce inițiază și finalizează o comandă, cu sau fără cont de client.

COMANDĂ: reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între VÂNZĂTOR și CLIENT, prin care CLIENTUL își exprimă intenția de a cumpăra Produsele și Serviciile specificate în COMANDĂ și este de acord să efectueze plata acestora.

CONTRACT: reprezintă o COMANDĂ confirmată de către VÂNZĂTOR, prin care VÂNZĂTORUL este de acord să livreze CLIENTULUI Produsele și Serviciile, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.

2. Drepturile și obligațiile VÂNZĂTORULUI

VÂNZĂTORUL precizează că descrierile și imaginile produselor sunt utilizate în scop informativ, nereprezentând o obligație contractuală. Produsele livrate pot diferi de imagini, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă de către producători.

De asemenea, unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de către VÂNZĂTOR fără preaviz sau pot conține erori de operare.

Numele site-ului, textele, pozele, elementele grafice, continutul site-ului sunt proprietatea VÂNZĂTORULUI. Afişarea totală sau parţială a datelor şi informaţiilor care fac obiectul proprietăţii intelectuale, este interzisă fără acordul scris al societăţii. CLIENTUL înţelege dreptul de proprietate intelectuală şi nu va dezvălui unei terţe părţi sau nu va face publice (pe internet sau media), niciuna dintre informările primite de la VÂNZĂTOR.

VÂNZĂTORUL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv VÂNZĂTORUL își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă.

VÂNZĂTORUL nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut responsabil pentru orice pagube apărute prin folosirea produselor achiziționate prin intermediul acestui site, în alte scopuri decât cele menționate de producător.

VÂNZĂTORUL își stabiliește singur regulamentele promoțiilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți prin intermediul site-ului propriu. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil.

VÂNZĂTORUL poate anula o comandă, fără alte obligații ulterioare în cazul în care datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, precum și  în cazul în care plata nu poate fi confirmată.

VÂNZĂTORUL nu este responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară.

SITE-ul poate conține și link-uri către alte site-uri. VÂNZĂTORUL nu este responsabil de politica de confidențialitate practicată de acestea precum și de orice altă informație menționată pe aceste site-uri.

3. Drepturile și obligațiile UTILIZATORULUI / CLIENTULUI

În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteţi de acord să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete despre dumneavoastră, aşa cum sunt acestea specificate în secţiunea de înregistrare ca utilizator și sunteți de acord să furnizaţi aceste informaţii corect şi complet.

În situaţia în care considerăm că această obligaţie nu este respectată de către dumneavoastră ne rezervăm dreptul de a vă bloca sau restricţiona accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului, fără nici o notificare prealabilă.

Accesul dumneavostră la coşul de cumpărături, pentru finalizarea şi confirmarea comenzii electronice, se face prin accesarea contului dumneavoastră. Orice client are dreptul la accesul de date, respectiv la contul de înregistrare, informaţiile completate de dumneavoastră putând fi oricând modificate, editate, completate sau şterse.

UTILIZATORUL foloseşte site-ul pe riscul propriu. În nici un caz, VÂNZĂTORUL, afiliaţii săi, membrii reţelei sale, fiecare în parte sau împreună, sau angajații societății, nu vor putea fi făcuţi responsabili pentru daune directe sau indirecte şi în special pentru prejudiciul material, pierderea de date, prejudiciul financiar, rezultând din accesul sau utilizarea acestui site sau a tuturor site-urilor care sunt legate de el.

Accesul la produsele şi serviciile prezentate pe site poate face obiectul unor restricţii. Trebuie deci să vă asiguraţi că legea ţării de unde se stabileşte conectarea vă autorizează să accesaţi site-ul nostru.

Prin înregistrarea ca membru, veţi fi solicitat să vă alegeţi un nume de utilizator (adresă de e-mail) şi o parolă. Sunteţi responsabil(ă) de păstrarea în siguranţă a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfăşurata sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră.

Sunteţi de acord să ne înştiinţati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator.

Sunteţi pe deplin în cunoştinţă de cauză că orice informaţie, date, text, fotografii, grafică etc., conţinute în acest site sunt responsabilitatea acelei persoane/entităţi de la care provine.

Odată cu lansarea comenzii, CLIENTUL acceptă fără obiecțiuni termenii și condițiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții CLIENTUL își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.mindspot.ro.

4. COMANDA

Etapele comenzii:

  1. Selectare produse și adăugare în coșul de cumpărături apăsând butonul CUMPĂRĂ.. Coșul de cumpărături poate fi verificat, modificat în orice moment.
  2. Verificare conținut coș de cumpărături și a prețului produselor, a sumei totale de plată, inclusiv a costurilor de livrare.
  3. Bifarea si acceptarea contractului Termenii și condițiile.
  4. Prin apăsarea butonului CONFIRM COMANDĂ, CLIENTUL declară că acceptă comanda, prețul produselor, a sumei totale de plată, inclusiv a costurilor de livrare, precum și Termenii și condițiile.

Aveți 2 opțiuni:

  • Cumpără făra a creea cont. În acest caz veți oferi informațiile personale necesare prelucrării și livrării comenzii.
  • Creare cont membru. În acest caz trebuie să vă alegeţi un nume de utilizator (adresă de e-mail) şi o parolă.
  1. După confirmarea comenzii, veți primii un email automat, care are rolul de a vă informa cu privire la plasarea comenzii de către dvs. Acest email nu reprezintă acceptarea comenzii de către VÂNZĂTOR. VÂNZĂTORUL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv VÂNZĂTORUL își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă
  2. Comanda va fi preluată și procesată de către VÂNZĂTOR. În cazul în care anumite produse nu se află în stoc sau nu sunt conforme, CLIENTUL va fi informat de către VÂNZĂTOR.
  3. Confirmarea expedierii comenzii de către VÂNZĂTOR reprezintă încheierea contractului incheiat intre VÂNZĂTOR si CLIENT.

5. PREȚUL ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

Prețurile sunt exprimate în lei, includ TVA. Prețurile nu includ transportul.

Prețurile produselor pot fi oricând modificate, motiv pentru care vă rugăm să le consultați periodic pe site.

Prețul produsului este cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se adaugă și costurile de livrare. Prețul poate include promoții, reduceri sau discount-uri. Prețurile sunt valabile doar pentru comenziile plasate pe site. Prețurile afișate pe site pot fi diferite față de prețurile din magazinul fizic.

Promoțiile, reducerile sau discount-urile nu pot fi cumulate cu alte oferte, CLIENTUL având posibilitatea de a opta pentru una dintre oferte. Ofertele sunt valabile doar pe durata de valabilitate menționată în oferta respectivă și în limita stocurilor disponibile.

Modalități de plată

Modalitățile de plată puse la dispoziția CLIENȚILOR sunt următoarele:

  • Ramburs (plata numerar la curier în momentul ridicării comenzii)
  • Plata online (cu card Visa/Mastercard) - plata este realizată într-un mediu securizat prin intermediul procesorului de plăți MOBILPAY.
  • Plata cu OP - transfer bancar.

Ordin de plată:

Beneficiar:

S.C. MINDSPOT GAMES SRL

Str. Faianței, nr 13, Sibiu, județul Sibiu

Registrul Comerțului: J32/302/2017,

CUI: 37184220

Banca: UNICREDIT

IBAN: RO94BACX0000001751855000

Notă:

Costurile aferente plății cu ordin de plată, însemnând comisionul băncii plătitorului, sunt suportate de CLIENT.

În cazul plăților prin ordin de plată sau card bancar livrarea se face după confirmarea plății. Nu se poate plăti după livrare.

6. LIVRARE

Daune transport. Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat să semnaleze acest fapt curierului la recepţionarea coletului (să menţioneze în scris pe AWB motivul când semnează pentru primirea coletului) şi să ne comunice telefonic sau pe e-mail în termen de maxim 30 minute de la primirea coletului. În caz contrar, nu se poate invoca acest motiv ulterior.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului si km suplimentari. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră

Modalitățile de livrare și costurile aferente fiecărui tip de transport:

  • prin curier rapid  22 lei
  • ridicare din magazinul MINDSPOT Sibiu - 0 lei
  • pentru o comandă mai mare de 199 LEI, livrarea se face gratuit indiferent de metoda aleasă

Termen de livrare:

  • între 24 - 48 de ore de la achitare conform modalităților de plată anticipate și confirmarea prin e-mail și confirmarea existenței în stoc a produselor comandate. În anumite perioade pot exista întârzieri la livrare, fie datorate vremii defavorabile, fie volumului mare de comenzii în perioada sărbătorilor (Paște, Crăciun) sau cu ocazia perioadelor promoționale (BlackFriday).
  • la o data fixă, convenită de ambele părți. p
  • produsele cu ridicare din magazinul MINDSPOT sunt rezervate pentru maxim 48 de ore de la plasarea comenzii de către CLIENT, în cazul în care nu sunt achitate.

Taxe suplimentare. În funcţie de locaţia clientului şi de greutatea coletelor Furnizorul percepe o taxă de transport din partea clientului

Vă rugăm să verificați dacă adresa de livrare este corectă, pentru a nu livra către o adresă greșită. CLIENTUL este obligat să suporte cheltuielile adiționale pentru a retrimite o comanda livrată greșit.

Notă:

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, detalii legate de adresă sau puncte de reper, vă rugăm să le completați în căsuța de observații înainte de finalizarea comenzii.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. În astfel de situații vă rugăm să ne  înștiințați în termen de maxim 30 minute de la primirea coletului.

7. POLITICA DE RETUR

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la mindspot.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014.

Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.mindspot.ro Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, nedeteriorat și cu etichetele intacte, împreună cu documentele care le-au însoțit.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Cum poți face returul?

Anunță intenția de a returna produsul:

  1. DIN CONTUL DE CLIENT
  • în secțiunea Comenzi, deschide comanda.
  • Bifați produsul pe care doriți să-l returnați.
  • contul IBAN unde doriți să vă returnăm contravaloarea produselor
  • Opțional, vă rugăm să ne spuneți motivul returnării, pentru a putea să ne îmbunătățim calitatea produselor.
  • Apoi dați clik pe butonul de mai jos.
  1. Prin EMAIL

Va rugăm să ne comunicați printr-un email către comenzi@mindspot.ro intenția de a returna produsul. Emailul trebuie să mai conțină:

  • produsul sau produsele care doriți să le returnați
  • numărul comenzii și/sau  numele pe care a fost făcută comanda și/sau numărul facturii.  
  • contul IBAN unde doriți să vă returnăm contravaloarea produselor
  • opțional, vă rugăm să ne spuneți motivul returnării, pentru a putea să ne îmbunătățim calitatea produselor.

Singura condiție pentru retur este ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să fie în amabalajul original, să nu fie desfăcut sau deteriorat, să nu fi fost folosit.

8. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

VÂNZĂTORUL certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

VÂNZĂTORUL garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin sistemul său informatic. Aceste informații vor putea fi folosite numai pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele.

În momentul în care ne contactați, vom avea nevoie de adresa de email și telefon pentru administrarea comenzilor și a lua legătura cu dumneavoastră.

Putem cu permisiunea dumneavoastră să vă trimitem informații despre produsele și serviciile noastre.

9. FORȚA MAJORĂ

Niciuna din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat, aşa cum este el definit prin lege.

10. CONCILIERE SI REZOLVAREA RECLAMAȚIILOR

Prezentul site respectă legislația în vigoare din Romania și orice conflict apărut va fi rezolvat pe cale amiabilă între cele 2 parți implicate.

Dacă acest lucru nu este posibil, se va apela la instanța civilă pentru rezolvarea conflictului.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.


Dacă întâmpinați probleme referitoare la comenzi, vă rugăm să ne scrieți la adresa de e-mail comenzi@mindspot.ro pentru a ne contacta cu informații specifice în vederea soluționării acestor probleme.