Livrare si returnare

Expedierea pachetului tau

Modalitățile de livrare și costurile aferente fiecărui tip de transport:

  • prin curier rapid 22 lei
  • ridicare din magazinul MINDSPOT Sibiu - 0 lei
  • pentru o comandă mai mare de 199 LEI, livrarea se face gratuit indiferent de metoda aleasă

Termen de livrare:

  • între 24 - 48 de ore de la achitare conform modalităților de plată anticipate și confirmarea prin e-mail și confirmarea existenței în stoc a produselor comandate. În anumite perioade pot exista întârzieri la livrare, fie datorate vremii defavorabile, fie volumului mare de comenzii în perioada sărbătorilor (Paște, Crăciun) sau cu ocazia perioadelor promoționale (BlackFriday).
  • la o data fixă, convenită de ambele părți.
  • produsele cu ridicare din magazinul MINDSPOT sunt rezervate pentru maxim 48 de ore de la plasarea comenzii de către CLIENT, în cazul în care nu sunt achitate.

Taxe suplimentare. În funcţie de locaţia clientului şi de greutatea coletelor Furnizorul percepe o taxă de transport din partea clientului

Vă rugăm să verificați dacă adresa de livrare este corectă, pentru a nu livra către o adresă greșită. CLIENTUL este obligat să suporte cheltuielile adiționale pentru a retrimite o comanda livrată greșit.

Notă:

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi: ora de livrare, detalii legate de adresă sau puncte de reper, vă rugăm să le completați în căsuța de observații înainte de finalizarea comenzii.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. În astfel de situații vă rugăm să ne înștiințați în termen de maxim 30 minute de la primirea coletului.

Daune transport. Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat să semnaleze acest fapt curierului la recepţionarea coletului (să menţioneze în scris pe AWB motivul când semnează pentru primirea coletului) şi să ne comunice telefonic sau pe e-mail în termen de maxim 30 minute de la primirea coletului. În caz contrar, nu se poate invoca acest motiv ulterior.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului si km suplimentari. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastra

Politica de retur

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la mindspot.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014. Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.mindspot.ro Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, nedeteriorat și cu etichetele intacte, împreună cu documentele care le-au însoțit. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Cum poți face returul?

Anunță intenția de a returna produsul: DIN CONTUL DE CLIENT în secțiunea Comenzi, deschide comanda. Bifați produsul pe care doriți să-l returnați. contul IBAN unde doriți să vă returnăm contravaloarea produselor Opțional, vă rugăm să ne spuneți motivul returnării, pentru a putea să ne îmbunătățim calitatea produselor. Apoi dați clik pe butonul de mai jos. Prin EMAIL Va rugăm să ne comunicați printr-un email către comenzi@mindspot.ro intenția de a returna produsul. Emailul trebuie să mai conțină: produsul sau produsele care doriți să le returnați numărul comenzii și/sau numele pe care a fost făcută comanda și/sau numărul facturii. contul IBAN unde doriți să vă returnăm contravaloarea produselor opțional, vă rugăm să ne spuneți motivul returnării, pentru a putea să ne îmbunătățim calitatea produselor. Singura condiție pentru retur este ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să fie în amabalajul original, să nu fie desfăcut sau deteriorat, să nu fi fost folosit.